نهضت آسفالت در روستاهای بخش مرکزی شادگان آغاز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 11:12
شادگان - بخشدار مرکزی شادگان گفت: طرح نهضت آسفالت در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده است.

رضا استکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی و تسهیل در تردد ساکنان، طرح نهضت آسفالت در روستاهای بخش مرکزی شادگان با جدیت در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح با هدف تسهیل در تردد و آسایش و امنیت روستاییان این بخش اجرایی شده است.

بخشدار مرکزی شادگان ادامه داد: در ادامه اجرای نهضت آسفالت در مناطق روستایی، عملیات اجرای آسفالت در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده و وارد فاز اجرایی شده است.

استکی گفت: موضوع آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی با مشارکت دهیاری های بخش مرکزی و بنیاد مسکن با تأمین قیر یارانه ای به منظور بهبود شرایط معابر عمومی روستاها و رضایتمندی مردم در دستور کار بخشداری مرکزی شادگان قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.