پروژه‌های عمرانی شادگان بدون وقفه در حال اجرا است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 11:17
شادگان - سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی نقش مهمی در توسعه شهرستان و ارتقای کیفیت زندگی دارند، گفت: پروژه‌های عمرانی بدون وقفه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حبیب عفری صبح امروز پنجشنبه در بازدید از پروژه های آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: در جنگ اخیر و پس از آن نیز روند خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشد و پروژه‌های عمرانی، با وجود همه محدودیت‌ها در حال اجرا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی نقش مهمی در توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی دارند، افزود: فرمانداری شادگان ازاجرای پروژه های روستایی حمایت خواهد کرد.

عفری با اشاره به تداوم خدمت‌رسانی در شرایط مختلف بیان کرد: در جنگ اخیر و پس از آن نیز روند خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشد و پروژه‌های عمرانی، از جمله همین طرحها ، با وجود همه محدودیت‌ها در حال اجرا بوده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران باید با جدیت بیشتری پای کار باشند تا مردم هرچه زودتر از ثمرات این پروژه بهره‌مند شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین ضمن بررسی میدانی روند پیشرفت عملیات اجرایی بر لزوم رفع موانع احتمالی، هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط و پیگیری مستمر تا تکمیل نهایی پروژه تأکید کرد و از مسئولان مربوطه خواست گزارش پیشرفت کار را به‌صورت منظم ارائه دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.