به گزارش ایرنا عباس صدریان پنجشنبه شب در جریان بازدید از طرحهای آب و برق دزفول بیان کرد: این مجوز پس از پیگیریها در سطح ملی اخذ شده و اگر طی ۲ماه آینده عملیاتی شود مشکل آب شرب شهرستان دزفول برای همیشه حل خواهد شد.
وی در خصوص کانال گورسفید نیز گفت: با توجه به اتفاقات رانندگی که سال گذشته در این منطقه افتاد بخشی از ایمن سازی کانال از محل اعتبارات داخلی انجام شد و تلاش میشود بقیه اقدامات در اولویت قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان آب و بری خوزستان تصریح کرد: همچنین از زهکش جنب پیام نور تداخل زه آب و فاضلاب داشت نیز بازدید و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.
صدریان فر به بازدید انجام شده برای حل تنش آبی شهرک خیبر، عدالت، انجیرک، سنجر، شمس آباد و پیام نور اشاره کرد و افزود: طی تصمیماتی که گرفته شد قرار است بخشی از چاهها تجهیز و بخشی دیگر حفاری شوند.
وی گفت: طرح انتقال آب به سمت سیاه منصور نیز به زودی آغاز خواهد شد.
اجرای پنچ طرح آبرسانی برای رفع تنش آبی مناطق روستایی دزفول
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان دزفول گفت: با همکاری و مساعدت سازمان آب و برق خوزستان و نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی تنش آبی پنج روستای دزفول ظرف ۲ ماه آینده برطرف خواهد شد.
افشین حاتمی افزود: امروز با حضور و همراهی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان دزفول بازدیدهایی از تاسیسات آب آشامیدنی روستاهای سنجر، انجیرک، خیبر و شهرک زراعی و بن جعفر که با تنش آبی شدید مواجه هستند، به عمل آمد.
وی افزود: در این بازدیدها مسائل و مشکلات این مناطق در حوزه آب و فاضلاب از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها و تمهیداتی در راستای رفع این مشکلات اتخاذ شد.
حاتمی گفت: مقرر شده چند حلقه چاه آب آشامیدنی حفر شده در این مناطق روستایی به همت سازمان آب و برق خوزستان تجهیز شوند.
وی پیشبینی کرد ظرف ۲ ماه آینده مشکلات آب آشامیدنی و تنش آبی این مناطق با تمهیدات اتخاذ شده برطرف شود.











