طرح بهسازی جاده یاسوج به دهدشت ۴۳درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 20:47
یاسوج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح بهسازی محور یاسوج،سپیدار،سرفاریاب به شهر دهدشت ۴۳درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا پیمانجو روز جمعه در تشریح این خبر افزود:این پروژه با هدف ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت عبور و مرور و افزایش سطح خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در حال اجراست.

وی اظهار داشت: پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج،سپیدار،سرفاریاب به دهدشت که با اعتبار ۵۴۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال در حال اجراست از پروژه‌های مهم نگهداری راه‌های استان محسوب می‌شود.

پیمانجو تصریح کرد: این طرح که با نظارت اداره نگهداری راه‌های معاونت راهداری در حال ساخت است نقش مهمی در افزایش ایمنی تردد، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و ارتقای کیفیت سفر در این محور پرتردد دارد.

وی تصریح کرد:عملیات روکش آسفالت به طول ۱۴.۲ کیلومتر با عرض متوسط ۱۰.۵ متر و ضخامت پنج سانتی‌متر و همچنین لکه‌گیری و تراش آسفالت در مساحت ۶ هزار مترمربع با ضخامت ۶ سانتی‌متر از بخش‌های این طرح است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون عملیات قیرپاشی به طول ۶.۱ کیلومتر انجام شده و اجرای روکش آسفالت در فاز نخست پروژه نیز به همین میزان انجام شده است.

مهدی نوری‌پور افزود: اجرای این پروژه با بهره‌گیری از توان فنی و اجرایی پیمانکار در حال انجام است و تلاش می‌شود عملیات اجرایی با رعایت کامل استانداردهای فنی و کیفی تکمیل شود.

محور یاسوج،سپیدار،سرفاریاب به دهدشت از مسیرهای مهم ارتباطی استان به شمار می‌رود و اجرای این پروژه می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش ایمنی تردد و کاهش هزینه‌های نگهداری ناوگان حمل‌ونقل داشته باشد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.