حسرت شش‌ساله ایران در لیگ ملت‌های والیبال

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:20
تیم ملی والیبال ایران در حالی خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها آماده می‌کند که کشورمان شش سال است از میزبانی این رقابت‌ها محروم مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مردان از ۲۰ خرداد آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران باید در طول سه هفته، ۱۲ مسابقه را در کشورهای برزیل، فرانسه و صربستان برگزار کند.

با این حال، ایران حدود شش سال است که در لیگ ملت‌های والیبال میزبانی نداشته است. آخرین بار که ایران میزبان یکی از هفته‌های این رقابت‌ها بود، به سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد؛ زمانی که شهرهای ارومیه و اردبیل میزبان دو هفته از مسابقات لیگ ملت‌ها بودند.

اما از آن زمان تاکنون، نبود برخی استانداردهای فنی مورد تأیید فدراسیون جهانی والیبال و همچنین کمبود زیرساخت‌های مناسب، باعث شده ایران از فهرست میزبانان لیگ ملت‌های والیبال کنار گذاشته شود؛ موضوعی که تا حد زیادی شور و هیجان این رقابت‌ها را برای هواداران والیبال در کشور کاهش داده است.

شاید یکی از اهداف مهم میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در سال‌های آینده کسب حداقل یک هفته میزبانی لیگ ملت‌های والیبال باشد تا خاطرات شیرین روزهای پرافتخار دهه گذشته والیبال ایران بار دیگر برای علاقه‌مندان این رشته تکرار شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.