پلمب یک واحد نانوایی متخلف در قم

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:49
قم- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از پلمب یک واحد نانوایی سنگکی متخلف در شهرستان کهک این استان خبر داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، رضا حدادپور در این زمینه افزود: یک واحد نانوایی سنگکی متخلف در شهرستان کهک به دلیل ارتکاب تخلف خرید و فروش آرد بر خلاف ضوابط، گران‌فروشی و کم‌فروشی با حکم رییس شعبه رسیدگی‌کننده این اداره کل پلمب شد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰ واحد نانوایی متخلف در این استان پلمپ شده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای سالجاری تا پایان اردیبهشت‌ماه، سه هزار و ۲۳۸ پرونده در شعب رسیدگی‌ کننده تعزیرات حکومتی این استان مختومه شده‌ است.

همچنین سال گذشته، ۱۵ هزار و ۲۷۶ فقره پرونده تخلفاتی در شعب تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی و مختومه شد که مجموع جریمه‌های نقدی صادره در این مدت ۱۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال بوده ‌است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.