یزد ۱۹ خرداد تعطیل است / امتحانات برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:11
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: با توجه به مصوبات کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار و افزایش غلظت آلاینده‌ها و به دلیل افزایش شدید آلودگی هوا و غلظت بالای گرد و غبار استان یزد در روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد تعطیل شد.

احسان بالاکتفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به مصوبات کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار و افزایش غلظت آلاینده ها و به دلیل افزایش شدید آلودگی هوا و غلظت بالای گرد و غبار، کلیه ادارات، بانک‌ها به جز شعب منتخب، در روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد در شهرستان های اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مهریز، میبد و یزد تعطیل می‌باشند.  

وی افزود: دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و ضروری از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، آب، برق، گاز و بیمارستان‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تصریح کرد: باتوجه به فصل برگزاری امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی، برنامه امتحانات مطابق تقویم آموزشی بدون تغییر برگزار خواهد شد.

بالاکتفی از عموم مردم خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و از تردد غیر ضروری پرهیز نموده و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.

وی همچنین از کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی تنفسی خواست به صورت ویژه توصیه ها را رعایت کرده از حضور در فضای باز خودداری و از ماسک مناسب استفاده کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری در شامکاه دوشنبه ۱۸ خرداد، فعالیت ادارات شهرستان های ابرکوه، خاتم و مروست حضوری است.

انتهای ‌پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.