پنج شمشیرباز اصفهانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:08
اصفهان - ایرنا - پنج شمشیرباز آقا و خانم اصفهانی در اسلحه‌های فلوره و اپه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رییس هیات شمشیربازی استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علی امینی، عرفان جعفری و صدرا حسینی در اسلحه فلوره در اردوی آماده سازی به میزبانی اردکان یزد از ۲۱ تا ۲۴ خرداد حاضر خواهند شد.

مسعود صالحی ادامه داد: ملینا بابایی نیز در اردوی مشابه در بخش بانوان حضور می‌یابد، این اردوها به منظور آمادگی ورزشکاران برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین اردوی تیم ملی بانوان در اسلحه اپه به منظور آمادگی ورزشکاران جهت حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا در ناگویا نیز از ۲۲ لغایت ۲۸ خرداد در تهران برگزار خواهد شد که در این بخش ریحانه رضایی از اصفهان جزو دعوت شدگان است.

به گزارش ایرنا، حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در استان اصفهان فعالیت دارند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.