روند صدور اسناد مالکیت مسکن معلولان آغاز شد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 18:23
آستارا- ایرنا- روند صدور اسناد مالکیت مسکن معلولان پس از سالها بلاتکلیفی و انتظار خانواده های مسکن ۱۹۲ واحدی معلولان آستارا با پیگیری‌های مستمر دستگاه قضائی و همکارری دستگاه اجرایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز سه شنبه در مراسمی با حضور دادستان آستارا و رئیس اداره ثبت اسناد و راه و شهرسازی، سند مالکیت ۱۰ واحد مسکونی پس از طی مراحل قانونی به مالکان تحویل داده شد تا گامی مهم در راستای تثبیت حقوق مالکیتی و رفع دغدغه چندین ساله آنان برداشته شود.

جواد حسن‌بیگی دادستان شهرستان آستارا در حاشیه مراسم با اشاره به توقف طولانی‌مدت روند صدور اسناد این واحدها، اظهار کرد: مالکان این واحدها برغم سکونت در منازل خود، سالها از داشتن سند رسمی مالکیت محروم بودند و با ورود دستگاه قضایی، برگزاری جلسات کارشناسی و پیگیری مستمر موضوع، موانع موجود شناسایی و مسیر قانونی صدور اسناد هموار شد.

مدعی العموم افزود: امروز تحویل اسناد ۱۰ واحد مسکونی، آغاز یک روند مهم و امیدبخش است و تا تعیین تکلیف کامل تمامی واحدهای باقی‌مانده، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

دادستان بندر آستارا همچنین از همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، اداره راه و شهرسازی و دفاتر اسناد رسمی در به سرانجام رسیدن این مطالبه قدیمی قدردانی و خواستار تسریع در صدور اسناد سایر واحدها شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.