به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز سه شنبه در مراسمی با حضور دادستان آستارا و رئیس اداره ثبت اسناد و راه و شهرسازی، سند مالکیت ۱۰ واحد مسکونی پس از طی مراحل قانونی به مالکان تحویل داده شد تا گامی مهم در راستای تثبیت حقوق مالکیتی و رفع دغدغه چندین ساله آنان برداشته شود.
جواد حسنبیگی دادستان شهرستان آستارا در حاشیه مراسم با اشاره به توقف طولانیمدت روند صدور اسناد این واحدها، اظهار کرد: مالکان این واحدها برغم سکونت در منازل خود، سالها از داشتن سند رسمی مالکیت محروم بودند و با ورود دستگاه قضایی، برگزاری جلسات کارشناسی و پیگیری مستمر موضوع، موانع موجود شناسایی و مسیر قانونی صدور اسناد هموار شد.
مدعی العموم افزود: امروز تحویل اسناد ۱۰ واحد مسکونی، آغاز یک روند مهم و امیدبخش است و تا تعیین تکلیف کامل تمامی واحدهای باقیمانده، پیگیریها ادامه خواهد داشت.
دادستان بندر آستارا همچنین از همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، اداره راه و شهرسازی و دفاتر اسناد رسمی در به سرانجام رسیدن این مطالبه قدیمی قدردانی و خواستار تسریع در صدور اسناد سایر واحدها شد.












