سیدسروش نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تکالیف قانونی معاونت املاک و حقوقی در راستای صیانت از بیت المال اظهار کرد: یکی از اولویتهای اصلی این معاونت صیانت از بیتالمال و حفاظت از اراضی دولتی است و برای تحقق این هدف، همکاری و همیاری دستگاه قضایی استان و نیروهای انتظامی همواره گرهگشا بوده است.
وی افزود: در راستای اجرای احکام قضایی توسط اداره حقوقی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی ملی علیه متصرفان، ۲ مورد تصرف با پلاکهای ثبتی ۵۶۵۶ و ۵۵۹۹ به متراژ ۲.۵ هکتار در شهرستان بهبهان رفع تصرف شد.
نوروزی این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت المال برشمرد و تلاشهای یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند، همچنین از دقت و تیزهوشی روسای ادارههای راه و شهرسازی شهرستانها قدردانی به عمل آورد.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامهای انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.
وی حفاظت و صیانت از اراضی ملی را وظیفه مهم و ذاتی ادارات کل راه و شهرسازی استانها عنوان کرد و افزود: با مشاهده هرگونه تصرف با متصرفان و سودجویان در اسرع وقت برخورد قانونی خواهیم کرد.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، تعداد متقاضیان ثبتنامشده در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان ۳۲۰ هزار نفر بوده که از این تعداد، ۶۱ هزار نفر تایید نهایی شدهاند.












