هشدار نارنجی برای تندباد و گردوخاک خوزستان صادر شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:29
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: هشدار سطح نارنجی شماره ۱۱ برای وزش باد نسبتاً شدید و وقوع گردوخاک موقتی در استان صادر شده است.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی شماره ۱۱ مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۵، از اوایل وقت جمعه تا اواخر وقت همان روز، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط جوی سبب برخاستن گردوخاک‌های موقتی به‌ویژه در مناطق غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان تصریح کرد: احتمال کاهش دید افقی، افت کیفیت هوا و اختلال در ترددهای جاده‌ای و شهری در مناطق یادشده وجود دارد.

وی توصیه کرد: شهروندان به‌ویژه بیماران تنفسی، سالمندان و کودکان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از تندبادهای لحظه‌ای اندیشیده شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.