عامل قطع درختان در اندیمشک دستگیر شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:45
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک از بازداشت فردی خبر داد که با هدف گسترش اراضی کشاورزی اقدام به قطع درختان در بیشه «بردگلال» کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سپهوند عصر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی درباره تخلفات این فرد، دستور بازداشت وی صادر شد.

سپهوند افزود: بررسی‌ها نشان داد متهم با برپایی چادر کمپ در منطقه مستقر شده و در زمان‌های مختلف اقدام به قطع درختان می‌کرده است.

دادستان اندیمشک ادامه داد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در حین ارتکاب جرم، متهم را دستگیر و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است.

سپهوند با تأکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی، بیان کرد: صیانت از منابع طبیعی، به‌ویژه درختان، از خطوط قرمز دستگاه قضایی است و با متخلفان این حوزه برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.