دعوت بانوی شمشیرباز مشهدی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:25
مشهد- دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از دعوت بانوی شمشیرباز مشهدی به اردوی تیم ملی جهت آمادگی در مسابقات آسیایی ناگویا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین سقاسرشوری اظهار کرد: فدراسیون شمشیربازی با هدف آماده‌سازی تیم ملی بانوان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ناگویا، لیست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی در اسلحه «اپه» را اعلام کرد.

دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی بیان کرد: اردوی تیم ملی بانوان در اسلحه اپه جهت انتخابی و آمادگی برای حضور در مسابقات ناگویا از تاریخ ۲۲ خردادماه آغاز شده و تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردو تیام عباس‌نژاد از خراسان رضوی، عطیه السادات دستخوش از یزد، ریحانه رضایی از اصفهان و زهرا مرد از استان آذربایجان غربی حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.