فرماندار: لنج باری سیریک در دریای عمان هدف پرتابه آمریکایی قرار گرفت

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 11:50
فرماندار سیریک از اصابت یک پرتابه دشمن آمریکایی به یک لنج باری متعلق به این شهرستان در دریای عمان خبر داد و گفت: پنج خدمه این شناور با کمک شناورهای عبوری نجات یافته‌اند.

رضا شهیدیان اعلام کرد: بامداد امروز، پنجشنبه ۲۱ خرداد، یک لنج باری متعلق به این شهرستان در دریای عمان هدف اصابت پرتابه آمریکای جنایتکار قرار گرفت. این شناور که حامل کالاهای اساسی بود، ساعت ۵ صبح از بندر خصب عمان به مقصد سیریک در حرکت بود.

وی با بیان اینکه این حادثه در فاصله ۵ مایلی بندر خصب رخ داده است، تصریح کرد: لنج باری یادشده در نزدیکی بندر خصب مورد اصابت قرار گرفت.

فرماندار سیریک ادامه داد: این شناور ۱۵۰ تنی دارای پنج خدمه بود که همه سرنشینان آن با کمک شناورهای عبوری نجات پیدا کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک در روز پنجشنبه ۲۱ خرداد،وی خاطرنشان کرد: خدمه نجات‌یافته پس از این حادثه به کشور عمان منتقل شدند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.