فرماندار سیریک: یک فروند نج باری در دریای عمان هدف حمله دشمن قرار گرفت

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:48
بندرعباس - ایرنا - فرماندار شهرستان سیریک در هرمزگان از هدف قرار گرفتن یک فروند لنج باری حامل کالاهای اساسی متعلق به این شهرستان در دریای عمان خبر داد و گفت: در پی این حمله، شناور غرق شده و محموله آن به طور کامل از بین رفت، اما پنج خدمه لنج با کمک شناورهای عبوری نجات یافتند.

رضا شهیدیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا، اظهار کرد: حدود ساعت پنج بامداد امروز یک فروند لنج باری متعلق به شهرستان سیریک در آب‌های دریای عمان هدف حمله آمریکا قرار گرفت و غرق شد.

وی افزود: این شناور حامل کالاهای اساسی بوده که بر اثر اصابت پرتابه از سوی یک فروند پهپاد امریکایی، خسارت سنگینی به آن وارد شد و تمامی محموله آن از بین رفت.

فرماندار سیریک با اشاره به وضعیت خدمه شناور گفت: پنج نفر خدمه این لنج که همگی از اهالی شهرستان سیریک بودند، پس از وقوع حادثه با کمک شناورهای عبوری نجات پیدا کردند.

شهیدیان ادامه داد: خدمه نجات‌یافته برای انجام اقدامات لازم و دریافت خدمات مورد نیاز به کشور عمان منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم درباره این حادثه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول در حال بررسی ابعاد و جزئیات این رخداد هستند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.