رضا شهیدیان روز پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگارایرنا، اظهار کرد: حدود ساعت پنج بامداد امروز یک فروند لنج باری متعلق به شهرستان سیریک در آبهای دریای عمان هدف حمله آمریکا قرار گرفت و غرق شد.
وی افزود: این شناور حامل کالاهای اساسی بوده که بر اثر اصابت پرتابه از سوی یک فروند پهپاد امریکایی، خسارت سنگینی به آن وارد شد و تمامی محموله آن از بین رفت.
فرماندار سیریک با اشاره به وضعیت خدمه شناور گفت: پنج نفر خدمه این لنج که همگی از اهالی شهرستان سیریک بودند، پس از وقوع حادثه با کمک شناورهای عبوری نجات پیدا کردند.
شهیدیان ادامه داد: خدمه نجاتیافته برای انجام اقدامات لازم و دریافت خدمات مورد نیاز به کشور عمان منتقل شدهاند.
وی با بیان اینکه پیگیریهای لازم درباره این حادثه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: دستگاههای مسئول در حال بررسی ابعاد و جزئیات این رخداد هستند.












