اسحاق دار امروز (جمعه) با رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد تحولات اخیر در زمینه تفاهم ایالات متحده و ایران تلفنی صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش نامهنیوز، اسحاق دار وزیر خارجه پاکستان و کایا کالاس رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این تماس تلفنی همچنین از پیشرفت حاصل شده از طریق تعامل دیپلماتیک پایدار بین ایران و آمریکا استقبال کردند.
به نقل از رادیو دولتی پاکستان، دو طرف همچنین ابراز امیدواری کردند که این تلاشها به زودی به تفاهم پایدار و حل و فصل مسالمتآمیز منجر شود.
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه پاکستان در این تماس تلفنی همچنین مجددا تاکید کردند که گفتوگو و دیپلماسی تنها راه حل مناسب برای حل و فصل مناقشات و پیشبرد صلح و ثبات پایدار است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.