یک مصدوم در حریق خودرو در کوی نواب بندرعباس

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 13:21
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع حریق یک دستگاه خودرو در کوی نواب و مصدوم شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد امین لیاقت در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار کرد: شب گذشته گزارش وقوع حریق یک دستگاه خودرو در کوچه سبلان ۲ واقع در کوی نواب از طریق سامانه ۱۲۵ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط را در کوتاه‌ترین زمان آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی بندرعباس ادامه داد: در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس، برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شد.

لیاقت با بیان اینکه این حادثه تحت کنترل نیروهای آتش‌نشانی قرار گرفت، گفت: علت وقوع حریق از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.