بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در بستک هرمزگان

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 14:27
یک واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۶۶ هزار قطعه در بخش کوخرد هرنگ شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر جهاد کشاورزی بستک گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی و در راستای تقویت زیرساخت‌های تولید گوشت سفید و ایجاد پایداری در بخش دامپروری شهرستان بستک، به بهره‌برداری رسید.

سعدالله رحمانی افزود: ظرفیت کل این واحد پس از تکمیل طرح توسعه ۶۶ هزار قطعه خواهد بود که ۳۹ هزار قطعه آن مربوط به مرحله توسعه طرح است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال پنج تَن فراهم شد.

شهرستان بستک ۱۱۲ واحد مرغداری فعال با ۲۲۶ سالن تولیدی دارد.

سالانه با ۱۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های شهرستان بستک ۲۵ هزار تن گوشت سفید تولید می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.