بمب یک تنی آمریکایی ـ صهیونی در سنندج خنثی شد + عکس

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 10:04
عملیات خنثی‌سازی بمب به جا مانده از حملات هوایی رژیم صهیونی توسط سپاه در سنندج با موفقیت انجام شد.

به گزارش مشرق، عملیات خنثی‌سازی یکی از بمب‌های یک تُنی حملات هوایی استکبار و رژیم صهیونی درجنگ رمضان در مرکز استان کردستان انجام شد.

این عملیات توسط مهندسین گردان تخریب لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس با موفقیت انجام شد.

اخبار سنندج , اخبار استان کردستان , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه , جنگ , جنگ رمضان ,

با این عملیات ساکنین منطقه و محدوده مورد خطر که منازل مسکونی خود را در این مدت تخلیه و ترک کرده بودند به خانه‌هایشان بازگشتند.

نیروهای سپاه کردستان که همواره در کنار مردم هستند، برای امنیت مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با خنثی‌سازی این بمب که هر لحظه احتمال خطر داشت، بار دیگر ثابت کردند که جانشان را تقدیم آرامش مردم می‌کنند.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.