بیانیه اتاق عملیات حزب‌الله درباره تحولات اخیر جنوب لبنان

افکار نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 16:06
اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان گفت که علی‌رغم پایبندی به آتش‌بس اما در مقابل تلاش اسرائیل برای اشغال بخش‌های بیشتری از خاک لبنان، تسامح نخواهد کرد.

 اتاق عملیات مقاومت اسلامی حزب‌الله در اطلاعیه‌ای گفت: دشمن اسرائیلی بار دیگر با تکیه بر ادعاهای دروغین تلاش می‌کند نقض آتش‌بس را که خود هرگز به آن پایبند نبوده توجیه کند؛ در حالیکه از شب گذشته تاکنون حملات علیه لبنان ادامه دارد.مقاومت اسلامی تأکید کرد که از شامگاه جمعه به آتش‌بس پایبند بوده، حتی پس از آنکه دشمن از همان لحظات نخست آن را نقض کرد، اما با توجه به سابقه همیشگی دشمن در پیمان‌شکنی و حیله و فریب، دست خود را بر ماشه نگه داشته است.به گفته حزب‌الله، ارتش اسرائیل در شب گذشته اقدام به تلاش برای نفوذ به سمت ارتفاع «علی الطاهر» کرد؛ منطقه‌ای که با وجود تلاش‌های مکرر همجنان از اشغال آن ناتوان مانده است.طبق این اطلاعیه، امروز هنگامی که نظامیان تیپ کماندویی ارتش اسرائیل به کمین رزمندگان مقاومت رسیدند، با انواع سلاح‌های سبک و سنگین مورد هدف قرار گرفتند؛ به طوریکه مقاومت توانست تلفات گسترده‌ای را روی دست دشمن بگذارد.حزب‌الله افزود: مقاومت اسلامی اعلام می‌کند که همزمان با پایبندی به آتش‌بس، در برابر هرگونه تلاش دشمن برای توسعه اشغالگری در خاک لبنان، هیچ‌گونه تسامحی نخواهد داشت و رزمندگان مقاومت در کمین‌های خود در آمادگی کامل به سر می‌برند تا از سرزمین، مردم و وطن خود کربلایی‌گونه دفاع کنند.مقاومت لبنان تأکید کرد که «هزینه فداکاری هرچه باشد، مقاومت به عهد خود با خدا و مردم لبنان وفادار باقی خواهد ماند».

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.