بر اساس اعلام رسانهها وزیر امور خارجه آمریکا برای اعلام خواستههای واشنگتن در مورد آتش بس لبنان با بنیامین نتانیاهو تماس میگیرد.
روز گذشته برخی رسانهها اعلام کردند که بعد از تماس نخست وزیر اسرائیل با دونالد ترامپ، به زودی او با مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در مورد وضعیت منطقه گفتگو خواهد کرد.
به گزارش فرارو، در ادامه ساعتی پیش کانال 12 اسرائیل اعلام کرد: «مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده طی دقایق آینده با بنیامین نتانیاهو تماس بگیرد و خواستههای آمریکا در لبنان را در بحبوحه توافق آتشبس با ایران تشریح کند.»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.