سرقت ۴ میلیارد تومان طلا از زن سالخورده

همشهری آنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 08:13
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در ۳ استان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی‌اصغر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل به شیوه زورگیری از یک بانوی سالخورده در یکی از مناطق شهرستان گلپایگان و حساسیت بالای موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی، رصدهای اطلاعاتی و بررسی دقیق صحنه جرم هویت اعضای این باند ۳ نفره را در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی کردند. مأموران پلیس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه، هر سه متهم را در مخفیگاه‌هایشان در ۳ استان مختلف کشور دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی از کشف کامل اموال مسروقه خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان تمامی طلاهای مسروقه مالباخته به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال کشف و به صاحب اصلی آن بازگردانده شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.