وزیر امور خارجه ایران در تماس با همتای ازبکش، بر تداوم رایزنیها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینههای مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان، در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه گفتوگو و تبادل نظر کردند.
به گزارش فرارو، در این گفتوگوی تلفنی، بختیار سعیدوف، وزیر امور خارجه ازبکستان، ضمن استقبال از تلاشهای جاری دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل تاکید کرد.
دو طرف همچنین بر تداوم رایزنیها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینههای مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.