آغاز به کار ادارات یزد در روز شنبه به‌صورت شناور و با ۲ ساعت تأخیر

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 15:45
یزد- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از شناور شدن ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ۶ تیرماه، همزمان با برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی شاه‌حسینی اظهار کرد: با هدف همراهی با شور و نشاط ملی ایجادشده در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و فراهم کردن امکان همراهی کارکنان با تیم ملی کشورمان، آغاز فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان یزد در روز شنبه ۶ تیرماه به‌صورت شناور و با حداکثر دو ساعت تأخیر امکان‌پذیر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد افزود: این تصمیم با هدف حفظ تداوم ارائه خدمات به مردم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: ساعت کاری ادارات تغییری نخواهد کرد و صرفاً زمان شروع و پایان فعالیت، دو ساعت به‌صورت شناور پیش‌بینی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.