پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 16:08
ارتش رژیم صهیونیستی با پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز، بار دیگر شهروندان جنوب لبنان را تهدید به حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پهپاد ارتش رژیم متجاوز رژیم صهیونیستی امروز جمعه با پخش اعلامیه‌های تهدیدآمیز بر فراز منطقه «المنصوری» در جنوب لبنان، از شهروندان این منطقه خواست منازل خود را ترک کنند.

به گزارش منابع خبری لبنان، پهپادها رژیم اشغالگر صهیونیستی با انداختن برگه‌هایی بر فراز این منطقه، شهروندان لبنانی را تهدید به حمله کرده است.

 المنصوری در جنوب شهر صور واقع شده و ساکنان آن عمدتاً کشاورزانی هستند که با وجود تهدیدات مستمر، همچنان برای تأمین معاش به زمین‌های خود رفت‌وآمد می‌کنند.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدام تهدیدآمیزی می‌زند و پیش از این نیز با نقض مکرر آتش‌بس، حملات هوایی و زمینی خود را علیه مناطق مختلف لبنان ادامه داده است.

رسانه‌های لبنانی صبح امروز از نقض آتش‌بس و حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند. 

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک «بیت یاحون» در جنوب لبنان را هدف دو حمله هوایی قرار دادند. بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف تجاوز خود قرار داد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.