ادارات خراسان شمالی شنبه برای همراهی با تیم ملی با تأخیر آغاز می‌شوند

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 22:18
بجنورد- با دستور استاندار خراسان شمالی، ادارات استان برای همراهی مردم و کارکنان با دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر در جام جهانی ۲۰۲۶، شنبه از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با توجه به برگزاری دیدار حساس تیم ملی ایران و مصر در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که صبح شنبه ششم تیرماه از ساعت ۶:۳۰ برگزار می‌شود، با دستور استاندار خراسان شمالی، ساعت آغاز به کار ادارات استان با دو ساعت تأخیر تعیین شد.

بر اساس این تصمیم، ادارات خراسان شمالی روز شنبه فعالیت خود را از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهند کرد تا مردم و کارکنان بتوانند این رویداد ورزشی ملی را دنبال کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی بوده و طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.