فعالیت ادارات استان مرکزی روز شنبه با تاخیر آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 16:03
اراک- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری مرکزی گفت: با توجه به آغاز بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر، ساعت کار ادارات این استان روز شنبه از ساعت ۹ و ۳۰دقیقه‌آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی میرزایی اظهار کرد: با توجه به آغاز بازی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح و به منظور تقویت موج حمایت از تیم ملی به عنوان نماد انسجام و اتحاد ایرانیان در جام جهانی فوتبال زمان کار ادارات استان مرکزی فردا شنبه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

وی افزود: این تصمیم با هدف فراهم کردن امکان همراهی هرچه بیشتر مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با تیم ملی کشورمان اتخاذ شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری مرکزی گفت: با این تصمیم، کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند بدون نگرانی از تداخل با ساعت کاری، مسابقه تیم ملی را تماشا کرده و در این رویداد مهم ورزشی در کنار میلیون‌ها ایرانی به حمایت از تیم ملی بپردازند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.