آغاز فعالیت ادارات گلستان با دو ساعت تأخیر در روز شنبه

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 17:40
گرگان-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان از آغاز به کار تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ششم تیرماه با دو ساعت تأخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی جمالی اظهار کرد: با توجه به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی مصر ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ششم تیرماه و در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی، تقویت همدلی و انسجام ملی، فعالیت تمامی ادارات، مؤسسات عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، ساعت آغاز به کار ادارات در روز شنبه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و همچنین نهادهای نظامی و انتظامی مشمول این تصمیم نبوده و طبق روال معمول انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.