قطعی ۲۴ ساعته آب در بخشی از روستاها و شهرهای غرب هرمزگان

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 17:11
بندرعباس- شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از قطعی ۲۴ ساعته آب در بخشی از روستاها و شهرهای غرب هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب تعدادی از شهرها و روستاهای غرب استان از ساعت ۱۹ امروز جمعه پنجم تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه روستاهای هشنیز، بهده، کناردان و چهواز در شهرستان پارسیان، مجتمع فرامرزان و شهرهای جناح و هنگویه در شهرستان بستک و همچنین تمامی روستاهای شهرستان بندرلنگه که از خط انتقال آب محرم تأمین می‌شوند، تحت تأثیر این قطعی قرار خواهند گرفت.

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن عذرخواهی از مشترکان و قدردانی از صبوری مردم مناطق یاد شده از شهروندان خواست با مدیریت مصرف نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز در مخازن خانگی پیش از آغاز قطعی اقدام کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که پس از پایان عملیات تعمیر و رفع شکستگی جریان آب به تدریج در مناطق تحت پوشش برقرار خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.