مقام آمریکایی: حملات به ایران به معنای آغاز جنگ نیست

رکنا شنبه 06 تیر 1405 - 09:37
رکنا سیاسی : یک مقام آمریکایی به نیویورک تایمز گفت که حملات علیه ایران به معنای از سرگیری عملیات نظامی گسترده و جنگ نیست.

به گزارش رکنا به نقل از فارس، همزمان با برخی گزارش‌ها از آماده‌باش در پایگاه‌های آمریکا در بحرین، کویت، قطر و عربستان، مقامات آمریکایی تلاش کردند تجاوز شب گذشته به حوالی شهر سیریک را به معنای عدم آغاز دوباره جنگ معرفی کنند.

در این راستا نیویورک تایمز و سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شدند که این حملات به معنای از سرگیری عملیات نظامی گسترده و جنگ نیست.

شبکه فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد که حملات نظامی آمریکا به ایران پایان یافته است.

سازمان تروریستی سنتکام اعلام کرد که مواضع ذخیره‌سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است. 

طبق ادعای این سازمان، این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز ۲۵ ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی‌ای که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود.

ساعاتی قبل‌تر از آن تلویزیون جمهوری اسلامی ایران گزارش داده بود صدای انفجاری در اسکله دریایی طاهریه در شهرستان سیریک در جنوب کشور شنیده شده است.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1228210
  • فیلم و عکس ها / قتل ۵ خواهر و برادر در جنگل جویبار؛ راز جنایتی که هنوز فراموش نشده است

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.