تداوم ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان کمتر از هفت سال، موضوعی است که توسط وزارت بهداشت مورد تأکید قرار گرفت. مسئولان این وزارتخانه با تکذیب خبر لغو این طرح، از خانوادهها خواستند تا هرگونه تخلف احتمالی در بیمارستانها را بلافاصله به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستانها هنوز هم اجرا می شود و ادامه خواهد داشت.
به گزارش فارس، حسین کرمانپور در صفحه شخصی خود در ایکس موضوع لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال را تکذیب کرد.
وی با رد این موضوع که این مصوبه از سوی دولت لغو شده و در فضای مجازی انعکاس پیدا کرده تاکید کرده است این طرح ادامه دارد و مردم می توانند در صورت بروز تخلف به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.