به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، امروز با حضور قائم مقام رئیس رسانه ملی، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، استادان دانشگاه و جمعی از پژوهشگران آغاز به کار کرد.
بخشی از این همایش دو روزه با رعایت شیوهنامههای بهداشتی به صورت حضوری و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار میشود. در این همایش، موضوعات مختلف در زمینه تبلیغات بازرگانی بررسی میشوند.
پژوهشگران در این همایش در حوزههایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر میپردازند.
انتهای پیام/