فعالیت ۴۰۰ کانون همیار در پویش در خانه بمانیم

صدا و سیما پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:12
معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در پویش دانشجویی در خانه بمانیم ۴۰۰ کانون همیار مشاوره دانشگاهی فعالیت داشتند و بیش از ۱۷ هزار دانشجو آثار خود را به این پویش ارسال کردند.

آقای مجتبی صدیقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه آیین اختتامیه پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» افزود: از اوایل اسفند و با متوقف شدن آموزش حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد آثار جسمی و روانی بر دانشجویان بودیم که باید مسؤولان مشاوره دانشگاه‌ها به آن توجه می‌کردند به همین دلیل مراکز مشاوره تندرستی دانشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرد و برنامه‌های مشخصی برای ایجاد نشاط بیشتر در دانشگاه‌ها شکل داد.
وی با بیان این که برنامه ترم کرونایی از جمله برنامه‌های مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه‌ها بود، گفت: بیش از هزار اثر در قالب برنامه‌هایی برای آگاهی بخشی دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها درباره ویروس کرونا به دبیرخانه سازمان امور دانشجویان ارسال شد و در کنار آن فعالیت پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» یکی دیگر از فعالیت‌های مهم سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.
معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در راستای فعالیت پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» کانون‌های همیار مشاوره دانشگاه‌های نیز فعالیت خود را آغاز کردند به گونه‌ای که بیش از ۴۰۰ کانون همیار مشاوره دانشجویی و بیش از ۱۷ هزار دانشجو در این زمینه مشغول فعالیت بودند.
آقای صدیقی تأکید کرد: با توجه به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در کشور مراکز مشاوره دانشگاهی فعالیت خود را نسبت به گذشته گسترش دادند و اقدام به مشاوره برخط با دانشجویان و خانواده‌های دانشجویان کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.