۱۷ شهرداری کشور ارتقا درجه یافتند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 16:18
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجات جدید ۱۷ شهرداری از سوی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زینی وند معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجات جدید ۱۷ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری‌ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها؛ درجه شهرداری بوشهر به ۱۱ ارتقا یافت؛ همچنین درجه شهرداری‌های سلماس در استان آذربایجان غربی به ۹ و شریف آباد در استان تهران به ۷ ارتقا یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری‌های بهاران شهر و هرند در استان اصفهان و فاضل آباد در استان گلستان هم به ۶ ارتقا یافت علاوه بر آن نیز درجه شهرداری‌های ورزقان در استان آذربایجان شرقی و جناح در استان هرمزگان به ۵ ارتقا یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: درجه شهرداری‌های باغشاد در استان اصفهان، خنجین در استان مرکزی، ریحان در استان کرمان، ریز در استان بوشهر و زرنق در استان آذربایجان شرقی به ۴ ارتقا یافت.

زینی وند افزود: درجه شهرداری‌های آچاچی در استان آذربایجان شرقی، نازک علیا در استان آذربایجان غربی، کمه در استان اصفهان و چیتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به ۳ ارتقا یافت.

وی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.