رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی این نیرو ارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز یکشنبه به منظور شرکت در مراسم رژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی به بندر جاسک سفر کرده بود، با استقبال استاندار هرمزگان، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات محلی وارد منطقه دوم دریایی ولایت شد.
رئیس جمهور در این مراسم با حضور بر عرشه ناوشکن سهند از رژه یگانهای نیروی دریایی ارتش سان خواهد دید.
رئیسی در جریان این سفر همچنین با حضور در اجتماع مردم جاسک برای ایشان سخنرانی خواهد کرد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.