طي احکام جداگانه اي از سوي استاندار مازندران؛ شهرداران جديد بهنمير و ارطه منصوب شدند

شمال نیوز پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 14:23
به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران با صدور احکام جداگانه ای؛ سیدجابر کریمی را به سمت شهردار جدید بهنمیر و خلیل الله زارع را به سمت شهردار جدید ارطه منصوب کردبه گزارش خبرنگارآریادرساری، کریمی و زارع طی مراسمی با حضور علیخانی، معاون عمرانی استاندار و انگوران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان شهرداران بهنمیر و ارطه معارفه شدند.
شهرداران جديد بهنمير و ارطه منصوب شدند

به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران با صدور احکام جداگانه ای؛ سیدجابر کریمی را به سمت شهردار جدید بهنمیر و خلیل الله زارع را به سمت شهردار جدید ارطه منصوب کرد.


به گزارش شمال نیوز، کریمی و زارع طی مراسمی با حضور علیخانی، معاون عمرانی استاندار و انگوران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان شهرداران بهنمیر و ارطه معارفه شدند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.