به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران با صدور احکام جداگانه ای؛ سیدجابر کریمی را به سمت شهردار جدید بهنمیر و خلیل الله زارع را به سمت شهردار جدید ارطه منصوب کردبه گزارش خبرنگارآریادرساری، کریمی و زارع طی مراسمی با حضور علیخانی، معاون عمرانی استاندار و انگوران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان شهرداران بهنمیر و ارطه معارفه شدند.
به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران با صدور احکام جداگانه ای؛ سیدجابر کریمی را به سمت شهردار جدید بهنمیر و خلیل الله زارع را به سمت شهردار جدید ارطه منصوب کرد.
به گزارش شمال نیوز، کریمی و زارع طی مراسمی با حضور علیخانی، معاون عمرانی استاندار و انگوران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان شهرداران بهنمیر و ارطه معارفه شدند.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.