کاربران فعال روزانه موتور جستجو بینگ برای اولین بار از مرز 100 میلیون نفر عبور کرد

دیجیاتو پنج شنبه 18 اسفند 1401 - 09:32
مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روزانه موتور جستجو بینگ برای اولین بار در تاریخ از 100 میلیون نفر عبور کرده است. The post کاربران فعال روزانه موتور جستجو بینگ برای اولین بار از مرز 100 میلیون نفر عبور کرد appeared first on دیجیاتو.

مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روزانه موتور جستجو بینگ آن برای اولین بار در تاریخ خود، تنها چند هفته پس از راه‌اندازی نسخه جدید با پشتیبانی از ChatGPT، از 100 میلیون نفر عبور کرده است. علاوه بر این، غول ردموندی می‌گوید که یک سوم کاربرانی که بخشی از پیش‌نمایش چت بینگ هستند، روزانه از آن استفاده می‌کنند و از زمان راه‌اندازی نسخه جدید، 45 میلیون چت انجام شده است.

طبق ادعای مایکروسافت، موتور جستجو بینگ برای اولین بار موفق شده تا تعداد کاربران فعال روزانه خود را پس از چندین سال «پیشرفت ثابت» به عدد 100 میلیون برساند. در واقع این شرکت می‌گوید که کاملاً اطلاع دارد که این تعداد در مقایسه با گوگل بسیار کم است، اما از رشدی که در چند هفته اخیر به دست آمده، خوشحال است.

«یوسف مهدی»، مدیر ارشد مایکروسافت، در یک پست وبلاگی چنین گفت:

«خوشحالیم که با شما به اشتراک بگذاریم که پس از چندین سال پیشرفت ثابت، تعداد کاربران فعال روزانه بینگ از 100 میلیون عبور کرده است. این رقم به‌طور شگفت‌انگیزی قابل‌توجه است و ما کاملاً آگاه هستیم که یک سهم کوچک و تک رقمی در اختیار داریم.»

رشد استفاده از بینگ در موبایل

علاوه بر این آمار، مایکروسافت اعلام کرد که استفاده از بینگ در موبایل نیز به لطف راه‌اندازی برنامه جدید این موتور جستجو که منجر به افزایش 6 برابری کاربران فعال روزانه شده است، افزایش پیدا کرده است.

مایکروسافت اطمینان دارد که با افزودن ویژگی‌های جدید و ارتقاء هوش مصنوعی، طی چند ماه آینده شاهد رشد بیشتر بینگ و مرورگر اج خواهد بود.

غول نرم‌افزاری قصد دارد تا در هفته‌ها و ماه‌های آینده، قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به محصولات و خدمات بیشتری ارائه کند. همچنین مایکروسافت در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) رویدادی برگزار می‌کند که در آن در مورد آینده کار با هوش مصنوعی صحبت خواهد کرد، جایی که انتظار می‌رود درباره اضافه شدن هوش مصنوعی به مایکروسافت آفیس توضیحات بیشتری ارائه شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.