بیابانی شدن سه استان شمالی در ۱۵ سال آینده  

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 19:24
ایسنا نوشت: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه ظرف ۱۵ سال آینده رطوبتی که در حال حاضر در سه استان شمالی وجود دارد به صحرا و بیابان تبدیل می‌شود، گفت: بنابراین باید برای اقتصاد استان راه دیگری پیدا کرد.

محمدحسن نامی امشب در جلسه شورای ترافیک مازندران که در شهرداری مرزن آباد برگزار شد، با بیان اینکه جمع کردن بحران کار سختی است، اظهار کرد: مازندران با توجه به موقعیت خاصی که دارد با احداث سد می‌توان از خروج آب جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله میلیون‌ها خودرو بدون اینکه خودرویی خارج شود به بخش خودرویی کشور اضافه می‌شود، افزود: خودرو به تنهایی یک بحران است در حالیکه همانند بسیاری از کشورها هر خانواده باید یک خودرو داشته باشد؛ نه اینکه هر نفر صاحب خودرو باشد.

نامی تصریح کرد: هر خودرو دارای یک عمر مفیدی است و بعد از فرسوده شدن باید از رده خارج شود در حالیکه در کشور ما اینگونه نیست.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: در برخی شهرها، شهرداری‌ها چشم خود را به روی برخی ساخت و سازها در کنار شهرها می‌بندند و همین ساخت و سازها باعث ایجاد بحران می‌شود و با کمترین زلزله فرو می‌ریزد.

وی با تاکید بر اینکه جاده کندوان نیازمند هزینه بیشتری است، خاطرنشان کرد: در قسمت‌هایی که بحرانی‌تر است باید جاده‌های دیگری اضافه شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.