رئیس جمهور وارد خوزستان شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 03:34
رئیس جمهور از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی امروز (هفتم اردیبهشت ماه) از طریق فرودگاه دزفول، برای هفتمین بار وارد خوزستان شد.

بع گزارش ایسنا، وی سفر دو روزه خود به خوزستان را از شهر دزفول آغاز می کند و بعد به اندیمشک می رود و افتتاح پروژه و دیدار مردمی در این شهر خواهد داشت.

در جریان این سفر نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک و خط دوم راه‌ آهن اندیمشک ـ اهواز حد فاصل ایستگاه شوش تا بامدژ نیز توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می رسند.

بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری شده است و از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به خوزستان بوده است.

دیدار مردمی با مردم شهر اهواز نیز از مهم‌ترین برنامه های رئیس جمهور در روز پنجشنبه است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.