ایلان ماسک لوگوی توییتر را تغییر می‌دهد؛ احتمال استفاده از برند X به‌جای پرنده

دیجیاتو یکشنبه 01 مرداد 1402 - 11:55
ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که می‌خواهد برند توییتر را تغییر دهد و در گام اول لوگوی این شبکه اجتماعی را عوض می‌کند. The post ایلان ماسک لوگوی توییتر را تغییر می‌دهد؛ احتمال استفاده از برند X به‌جای پرنده appeared first on دیجیاتو.

ایلان ماسک در توییت جدیدی اعلام کرد که به‌زودی برند توییتر را تغییر می‌دهد و به‌تدریج با تمام پرنده‌ها خداحافظی می‌کند. او وعده داد که اگر تا امشب لوگوی خوبی برای برند X پیشنهاد شود، همین فردا لوگوی این شبکه اجتماعی را عوض می‌کند.

مالک توییتر در توییتی از یک تغییر بزرگ در توییتر خبر داد. او نوشت: «و به‌زودی با برند توییتر و بعد به‌تدریج با تمام پرنده‌ها خداحافظی می‌کنیم.» او به فاصله کوتاهی در یک توییت دیگر نوشت: «اگر امشب یک لوگوی مناسب برای X پیشنهاد شود، فردا این تغییر را به‌صورت سراسری اعمال می‌کنیم.»

ایلان ماسک یک ساعت بعد در توییت دیگری یک ویدیوی کوتاه را نشان داد که در آن لوگوی پرنده آبی توییتر به یک لوگو از حرف X با خطوط روشن و زمینه تیره تبدیل شده است. او همچنین در یک جلسه توییتر اسپیس تأیید کرد که لوگوی این شبکه اجتماعی تغییر خواهد کرد و درواقع مدت‌ها پیش باید تغییر می‌کرد.

آیا رنگ پیش‌فرض توییتر مشکی می‌شود؟

مالک توییتر در توییت دیگری در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده است که آیا رنگ پیش‌فرض این پلتفرم باید به مشکی تبدیل شود یا خیر. در این نظرسنجی دو گزینه مشکی و سفید با ایموجی قلب‌هایی به همین دو رنگ دیده می‌شوند. تا این لحظه قلب مشکی از مجموع تقریبی 560 هزار رأی نزدیک به 75 درصد از آرا را به خود اختصاص داده است. ماسک می‌گوید تصمیم‌گیری در این رابطه برایش مهم است.

با توجه به این که چند وقتی است توییتر به زیرمجموعه X Corp اضافه شده و در پایین این پلتفرم هم کپی رایت X Corp دیده می‌شود، ظاهراً برنامه ایلان ماسک برای تبدیل این شبکه اجتماعی به اپلیکیشن X یا همه‌چیز جدی‌تر شده است. با توجه به این که این کارآفرین میلیاردر از تغییر تمام پرنده‌های توییتر صحبت کرده است، این احتمال وجود دارد که در آینده حتی نام این شبکه اجتماعی و توییت‌ها نیز تغییر کند.

نکته عجیب این‌جاست که در وب‌سایت توییتر گفته شده لوگوی آن‌ها یعنی همان پرنده آبی، برجسته‌ترین دارایی این شرکت است و به همین خاطر این شبکه اجتماعی تاکنون تا این اندازه از این لوگو مراقبت کرده بود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.