پاتک محیط زیست به ۳ گروه شکارچی در باشت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:52
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمدا ز برخورد با سه گروه شکارچی در شهرستان واشت خبر داد.

به گزارش فارس از یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از پاتک سنگین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت علیه متخلفین زیست محیطی این شهرستان در مناطق آزاد خبر داد .

اسلام جاودان خرد در این خصوص گفت : در پاتک دیشب محیط زیست شهرستان باشت علیه سه گروه از متخلفین شکار مناطق آزاد این شهرستان 9 نفر متخلف شکار گراز وحشی ،تشی و تیهو دستگیر و اعمال قانون شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : پیرو گزارش مردم طبیعت دوست این شهرستان مبنی برشکار حیات وحش در مناطق آزاد یکی از روستاهای این شهرستان ، یگان حفاظت محیط زیست باشت با همکاری نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات این شهرستان در یک پاتک شبانه از ساعت 14 دیروز جمعه 20مرداد تا 5 بامداد موفق می شوند 9 نفر متخلف را دستگیر و اعمال قانون کنند.

جاودان خرد ضمن تشکر از سبزپوشان حافظ امنیت و طبیعت در نیروی انتطامی و محیط زیست گفت: از متخلفین لاشه گراز وحشی ،تشی وتیهو کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست افزود: به منظور اعمال قانون متخلفین به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.