نمایشگاه گروهی نقاشی‌های زنان در کوشک باغ هنر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:07
نمایشگاه گروهی نقاشی «نقطه الف» با حضور چهار هنرمند به مدت یک هفته در گالری کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما، آثار نقاشی فهیمه قاسم‌آبادی، نوبهار شاهی آذر، فاطمه کلائی و فرزانه مؤمنی در گالری کوشک باغ هنر روی دیوار می‌روند.نمایشگاه گروهی نقاشی‌های زنان در کوشک باغ هنر

هرکدام از هنرمندان حاضر در نمایشگاه نقاشی «نقطه الف» بین ۱۶ تا ۲۰ نقاشی خود را در معرض نمایش می‌گذارند. آثار به نمایش درآمده شامل تکنیک‌های آبرنگ، اکریلیک، رنگ روغن و طراحی سیاه قلم می‌شود.

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه عموماً فارغ التحصیل رشته نقاشی هستند و سابقه ۱۵ تا ۲۰ ساله در این حوزه دارند و تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف شرکت داشته‌اند.

نمایشگاه نقاشی نقطه الف امروز ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ افتتاح می‌شود و تا ۶ مهر ماه دایر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ به نشانی بزرگراه حقانی غرب به شرق، ورودی کتابخانه ملی، بلوار شهدای بانک مرکزی، کوشک باغ هنر مراجعه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.