یک سال از خرید توییتر توسط ایلان ماسک گذشت؛ نگاهی به آمار تیم مدیریتی جدید

دیجیاتو جمعه 05 آبان 1402 - 17:01
«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس آماری درباره عملکرد تیم مدیریتی جدید شرکت ارائه کرده است. The post یک سال از خرید توییتر توسط ایلان ماسک گذشت؛ نگاهی به آمار تیم مدیریتی جدید appeared first on دیجیاتو.

در 27 اکتبر سال 2022 قرارداد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک و توییتر نهایی شد و ثروتمندترین فرد جهان رسما مالک این شبکه اجتماعی شد. حالا 1 سال از این روز گذشته است و «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل جدید با انتشار یک پست درباره این معامله و عملکرد تیم مدیریتی پلتفرم جدید، یعنی ایکس صحبت کرده است.

یاکارینو در این پست با عنوان «پس از یک سال، آینده ایکس روشن است» می‌نویسد:

«27 اکتبر سالگرد یک سالگی این پلتفرم تحت مالکیت و مدیریت جدید خود است. کاملاً به کاری که تیم ما برای سرعت بخشیدن به آینده ایکس انجام داده است افتخار می‌کنم. بنابراین اجازه بدهید بگویم امروز در کجا ایستاده‌ایم.»

او در پست خود به عملکرد مدیریت جدید شرکت پرداخته است و درباره موضوعاتی از جمله آزادی بیان، امنیت، همکاری و زمان صرف‌شده کاربران صحبت کرده است. یاکارینو درباره آزادی بیان پلتفرم ایکس می‌گوید:

«ایکس اکنون مکانی است که همه می‌توانند آزادانه نظر خود را بیان کنند، تا زمانی که این کار را در محدوده قانون انجام دهند. ما معتقدیم که نظرات آشکار و محترمانه بهترین راه برای پیشرفت بشریت است.»

آماری از شبکه اجتماعی ایکس

در این پست همچنین به آماری از پلتفرم ا‌یکس اشاره کرده است. طبق گفته‌های یاکارینو، در حال حاضر کاربران ایکس بیش از 7.8 میلیارد دقیقه از روز خود را صرف آن می‌کنند و میانگین استفاده روزانه آن‌ها بیش از 32 دقیقه است. یاکارینو همچنین با افتخار اشاره می‌کند که «بیش از نیم میلیارد از تاثیرگذارترین افراد جهان» ماهانه از ا‌یکس بازدید می‌کنند و به‌طور متوسط روزانه 1.5 میلیون کاربر جدید در آن ثبت نام می‌کنند.

علاوه بر این، مدیرعامل ایکس ادعا می‌کند که کاربران پریمیوم در مقایسه با کاربران عادی، سه‌برابر بیشتر از زمان خود را صرف آن می‌کنند. بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که ویژگی‌های بیشتری از جمله ویرایش پست به آن‌ها ارائه شده است.

در بخش دیگری از گفته‌های یاکارینو درباره «استقبال از تولیدکنندگان محتوا» گفته شده که این شرکت تاکنون بیش از 20 میلیون دلار به جامعه سازندگان خود پرداخت کرده است. او می‌گوید:

«حالا می‌توانید از طریق ایکس خلق، متصل و درآمدزایی کنید. ما از طریق راه‌اندازی مجدد سرویس Creator Subscriptions و برنامه اشتراک درآمد تبلیغات خود، موفقیت اقتصادی سازندگان را فراهم کرده‌ایم.»

هرچند این ارقام از انتظارات اولیه ایلان ماسک پایین‌تر به‌نظر می‌رسند، اما ا‌یکس همچنان در مسیر خود به‌سمت تبدیل شده به «برنامه همه‌چیز» در حرکت است. اخیراً ماسک گفته بود که تا پایان سال 2024 ایکس به جایگزینی برای بانک‌ها تبدیل می‌شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.