دستگیری سارقان علائم راهداری و کارخانه‌های اطراف جاده قدیم تهران- قم

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:01
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق که در محور قدیم تهران- قم، اقدام به سرقت علائم راهداری و کارخانه‌های کنار جاده می‌کردند خبر داد.

دستگیری سارقان علائم راهداری و کارخانه‌های اطراف جاده قدیم تهران- قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و راهداری و همچنین سرقت سیم و کابل و تجهیزات صنعتی از کارخانه جات نزدیک جاده محور قدیم تهران - قم، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۸ شمس آباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با گشت زنی‌های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس ۲ مرد جوان را درحال پرسه زنی اطراف یکی از کارخانه‌های نزدیک جاده مشاهده می‌کنند که به محض رویت ماموران سریعاً متواری می‌شوند، اما با اقدام سریع پلیس دستگیر می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۵ فقره سرقت و همچنین چندین فقره سرقت علائم راهنمایی و رانندگی راهداری معترف شدند.
گفتنی است؛ پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه کشف شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.