کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:00
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف و توقیف ۵۵ هزار لیتر سوخت و جریمه ۲۴ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت خبر داد.

کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی اسفنانی ، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به رسیدگی پرونده قاچاق ۲۸ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی قم، گفت: شعبه سوم بدوی قم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم در بازبینی و بررسی تراکنش کارت‌های سوخت ۲ دستگاه اتوبوس به سوءاستفاده از این مقدار سوخت یارانه‌ای تخصیص یافته برای استفاده در امور حمل مسافر پی بردند و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
اسفنانی همچنین از رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد و افزود: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی بهشهر به پرونده قاچاق ۲۷ هزار لیتر نفت کوره به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده و جوابیه استعلام، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
اسفنانی افزود: بازرسان شرکت نفت پس از کشف این تخلف، پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.