علیرضا مهران در «مدار بسته» شبکه دو سیما

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:04
چهارمین قسمت برنامه «مدار بسته» امروز با حضور علیرضا مهران از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علیرضا مهران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۵۹ در تهران است. او کارشناسی نقشه‌کشی ساختمان دارد و فعالیت خود را از بازیگری تئاتر شروع و دستیاری کارگردان و طراحی صحنه را نیز تجربه کرده است.

وی اولین بار سال ۱۳۸۱ با تله تئاتر «به سوی دمشق» به کارگردانی حمید سمندریان جلوی دوربین رفت. مهران تاکنون در مجموعه‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که از مهمترین آن‌ها می‌توان به مجموعه‌های «زیر هشت»، «مدینه» و «بچه‌های نسبتاً بد» اشاره کرد. در این برنامه حسین رفیعی درخصوص موضوع «بازیگری» با این هنرمند کشورمان گفتگو می‌کند.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این برنامه در دو بخش پخش می‌شود. محمد شعبان‌پور در بخش ابتدایی برنامه و حسین رفیعی در بخش پایانی برنامه در سطح شهر حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آن‌ها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی، ساعت ۲۲:۱۰ پخش و وز بعد ساعات ۰۰:۵۰ بامداد، ۱۳:۴۰ و ۱۷:۴۰ تکرار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.