به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کردستان؛ علی سلاجقه در آیین افتتاح طرحهای محیط زیستی این استان گفت: حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش برای سازمان محیط زیست بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاش ما و نیروهای خدوم محیط بان صیانت از آن است.
وی ضمن تقدیر از همکاریهای پلیس فتا در ماموریتهای نیروهای اجرایی این سازمان تصریح کرد: همواره از نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست میشود که همراه و همکار با یگان حفاظت در نگهداشت از این سرمایههای ملی باشند.
ایستگاه پایش کیفی هوای شهرستان کامیاران با قابلیت اندازه گیری ذرات معلق PM۱۰ با سیستم انتقال اطلاعات به شبکه ملی پایش هوای کشور از محل اعتبار استانی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد..
پاسگاه محیط بانی محیط بانی تنگی ور که در سال ۹۵ ساخته شده بود به دلیل عدم تجهیز و کمبود اعتبارات تعطیل و نیمه کاره رها شده بود که اهتمام دولت و پیگریهای استان بعد هفت سال تکمیل و به بهر برداری رسید.