پایان هفته اول و دوم لیگ دسته یک منطقه یک تپانچه بانوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:33
هفته اول و دوم مسابقات لیگ دسته یک رشته تپانچه بادی بانوان در منطقه یک با صدرنشینی پالایش نفت امام خمینی شازند و کوثر هوافضا به پایان رسید.
پایان هفته اول و دوم لیگ دسته یک منطقه یک تپانچه بانوان
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته اول و دوم شانزدهمین دوره لیگ دسته یک تپانچه بانوان در منطقه یک که در روز پنج شنبه و جمعه ۲ و ۳ آذر ماه در باشگاه شهید مهدی زین الیدن قم برگزار شد، ۵ تیم پالایش نفت امام خمینی شازند، باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین قم، شهید لطفی هوافضا سپاه، هیأت همدان و آرس با هم به رقایت پرداختند.
 
در پایان هفته دوم مسابقات تیم پالایش نفت امام خمینی شازند در صدر ایستاد و تیم‌های شهید لطفی هوافضا سپاه، هیأت همدان، باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین قم و آرس بترتی رد رده‌های دوم تا پنجم جای گرفتند. 
 
قضاوت این دوره از رقابت‌ها برعهده آقایان یاسر خلیل نژاد، علی کاظمی و حامد غرباقی بود.
 
 مسابقات لیگ دسته یک تپانچه بانوان در منطقه یک از آذرماه لغایت بهمن ماه به مدت ۵ هفته به میزبانی و مدیریت هیأت تیراندازی استان قم برگزار می‌شود.
 
این هفته از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز هفته بسیج، با عنوان «روز بسیج» برگزار گردید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.