نوسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی شمال تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:51
عملیات بهسازی کانال جعفرآباد بمنظور نوسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و افزایش ظرفیت و دبی عبوری از مسیل جعفرآباد و مقصودبیک اجرایی شده است.

نوسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ­شهردار منطقه یک تهران گفت: کانال جعفر آباد به علت گذر زمان در برخی قسمت‌ها دچار سستی شده بود و امکان ریزش داشت که به علت قرار گرفتن آن در زیر میدان تجریش در صورت مقاوم سازی نشدن خطر ریزش برای میدان به وجود می‌آمد.

مهدی صباغ افزود: معاونت فنی و عمرانی منطقه یک، عملیات بهسازی کانال جعفرآباد را به منظور نوسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و افزایش ظرفیت و دبی عبوری از مسیل جعفرآباد و مقصودبیک آغاز کرد.

شهردار منطقه یک گفت: گروه‌های عملیاتی در شیفت‌های ۲۴ ساعته درحال کار هستند تا این طرح در فصل کاری که دبی رودخانه جعفرآباد به حداقل مقدار خود رسیده است به اتمام برسد و جلوی وقوع سیلاب‌های احتمالی نیز گرفته شود.

مهدی صباغ افزود: درحال حاضر بهسازی تونل جعفرآباد اجرایی شده است و بتن ریزی کف به طور کامل به حجم ۴۰۰ متر مکعب انجام شده است، کلیات قالب بندی و اجرای بتن دیواره‌ها نیز در دست اقدام است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.