گزارش ویدیوئی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲

دیجیاتو چهارشنبه 06 دی 1402 - 21:09
مرکز تلفن یا مرکز تماس ابری نواتل این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی یک مرکز تلفن داشته باشند. The post گزارش ویدیوئی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲ appeared first on دیجیاتو.

مرکز تلفن یا مرکز تماس ابری نواتل این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی، بتوانند تمامی تماس‌های ورودی و خروجی کسب و کار خود را مدیریت کنند.

انجام کلیه تنظیمات و دیدن گزارش‌های مفید نواتل از طریق یک پنل مدیریتی قدرتمند تحت وب و یا اپلیکیشن انجام می‌شود. استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های شرکت را به شدت کاهش دهد و بیش از 80 درصد هزینه‌های مرکز تلفن را پوشش دهد.

خطوط تلفن ابری، مرکز تلفن ابری، مرکز تماس ابری، فکس ابری، چت آنلاین و امکان اتصال به CRM، پرمخاطب‌ترین محصولات نواتل هستن. علاوه بر منشی گویا و صف تماس، انواع گزارش‌های مدیریتی، تعریف سطوح دسترسی، ضبط و شنود آنلاین مکالمات و اپلیکیشن اختصاصی نواتل از جمله امکانات نواتل هستند.

اگر به قابلیت های بالا، امکاناتی مثل چت، تشکیل گروه و کانال و ویدیو کنفرانس را هم اضافه کنید می‌توان گفت نواتل تمام ابزار برای داشتن یک دفتر کار مجازی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مدیرعامل نواتل به دیجیاتو از همکاری این شرکت با ایرانسل و چند شرکت مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد و تأکید کرد آن‌ها در آینده با هوش مصنوعی، خدمات خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از نواتل در تلکام ۱۴۰۲ را تماشا کنید.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.